Oprogramowanie diagnostyczne ESI[tronic]

Oprogramowanie diagnostyczne ESI[tronic]

Czym jest oprogramowanie ESI[tronic] 2.0?

ESI[tronic] umożliwia profesjonalną i kompleksową naprawę pojazdów, poprzez zgromadzoną w kilkunastu modułach dokumentację techniczną, schematy elektryczne czy wyposażenie pojazdów. Niewątpliwą zaletą tego programu jest pogrupowanie na poszczególne moduły, co pozwala na łatwe i sprawne wyszukanie interesujących nas danych. Oprogramowanie jest systematycznie uaktualniane (4 razy do roku), dzięki czemu możemy mieć pewność, że mamy dostęp do bieżących danych.

Wśród dostępnych modułów znajdziemy:

Moduł A – Wyposażenie pojazdów, w którym zawarto pełną listę części samochodowych marki Bosch oraz porównanie tychże numerów z numerami katalogowymi producenta pojazdu. Znajdują się tutaj dane 18 tys. aut osobowych, 11,5 tys. pojazdów użytkowych, 8 tys. ciągników, 5 tys, motocykli.

Moduł B – Jednostki Pracy – czyli informacje umożliwiające szybsze oszacowanie kosztów i czasu naprawy.

Moduł C – Diagnoza Sterowników i System Informacji Serwisowe SIS – to system do diagnozowania pojazdów wraz z instrukcjami dotyczącymi ich napraw. Znajdziemy tutaj szczegółowe informacje dotyczące diagnostyki i usuwania usterek układu sterowania silnikiem, układu hamulcowego oraz układu komfortu – ESP, ABS, ASR. Zawarte informacje dotyczą nie tylko marki Bosch, ale również innych producentów.

Moduł D – Części zamienne do silników wysokoprężnych – jak sama nazwa wskazuje znajdziemy tutaj pełny spis wyposażenia silników wysokoprężnych Bosch wraz z listą i rysunkami.

Moduł E – Elektryczne części zamienne – zawiera z kolei rysunki, listy i spis części zamiennych i zapasowych dla elektrycznych instalacji samochodowych.

Moduł F – Archiwum części zapasowych – archiwalne listy części zamiennych do starszych samochodów, a także listy z częściami zamiennymi do wysokoprężnych silników, układów pneumatyki i elektryki.

Moduł K – Instrukcje napraw komponentów

Moduł M – Mechanika – zawiera informacje na temat samochodów z silnikiem benzynowym i wysokoprężnym.

Moduł P – Schematy układów komfortu – w tym schematy klimatyzacji, podgrzewanych siedzeń itd..

Moduł S – Dane serwisowe – baza danych części i czasów pracy, pozwalająca na odpowiednie skalkulowanie ceny.

Moduł TD – Dane Tedcoc

Moduł W – Dane regulacyjne pomp wtryskowych – pomp rzędowych i rozdzielaczowych.

Moduł ZD – Części zamienne Zexel – katalog tych części, wraz z poglądowymi rysunkami, listami części zamiennych wtryskiwaczy i pomp wtryskowych.