Tester diagnostyczny KTS 590

tester diagnostyczny kts 590

Tester diagnostyczny KTS 590

Moduł diagnostyczny KTS 590

W ramach ciągłego unowocześniania i usprawniania swych urządzeń diagnostycznych, firma Bosch wprowadziła na polski rynek dwie nowości – KTS 590 oraz moduł o nieco mniejszych parametrach technicznych, KTS 560. Te mobilne, profesjonalne testery diagnostyczne wyprodukowane zostały jako forma zastąpienia wcześniej obecnych w sprzedaży modułów KTS 540 oraz KTS 570.

Wspomniany tester samochodowy Bosch to nowość upubliczniona przez producenta na tegorocznych targach Automechaniki we Frankfurcie (Messe Frankfurt). Zgodnie z najnowszymi trendami pro-ekologicznymi, również w przypadku producent zadbał o przywiązanie wysokiej wagi do ochrony środowiska. Stąd też możliwość reprogramowania według Europejskiego standardu emisji spalin 5 i 6.

Samochodowy tester Bosch KTS 590

W odróżnieniu od urządzenia diagnozującego KTS 560, moduł KTS 590 wyposażony został w dwukanałowy oscyloskop oraz dwukanałowy multimetr. Ta zaawansowana technika pomiarowa wiąże się z wykorzystywaniem testera głównie przez profesjonalistów, a także z ceną. Pocieszającym może być fakt, że cena urządzenia zawiera w sobie również oprogramowanie ESI[tronic] 2.0 (od 2016/02). Oprogramowanie to idzie w parze z transmisjami danych, również przyszłościowych bazujących na Ethernecie (dla porównania – stosuje się je już od jakiegoś czasu w samochodach typu Mercedes czy Volvo).

Dane techniczne urządzenia diagnozującego KTS:

  • nr katalogowy – 0684400590
  • przybliżona cena katalogowa – około 16 000 zł
  • wejście o rezystencji mniejszej niż 900 omów
  • bezpotencjałowe kanały pomiarowe
  • dwukanałowy oscyloskop
  • oprogramowanie ESI[tronic] 2.0 diagnozujące sterowniki
  • zasilanie 8 VDC-28 VDC
  • napięcie mierzone w zakresie – 200 mV – 60 VDC/30VAC
  • częstotliwość AC – od 10 HZ do 100 kHz (-3 dB)
  • USB 2.0
  • Bluetooth klasy 1

Wspominany 2-kanałowy oscyloskop wspiera odczytywanie i ocenę danych zaprezentowanych przez prąd oraz przebieg napięcia w samochodzie. Ponadto pomiary uzyskuje się ze wszystkich zainstalowanych w pojeździe mechanizmów i czujników.

Więcej szczegółowych informacji technicznych dowiesz się po skontaktowaniu się z nami. Zapraszamy.

PODEJRZYJ ULOTKĘ MODUŁU KTS 590

Wersja polska – TU

Wersja angielska – TU